Промоція книги та читання в епоху "цифрового" покоління
Сучасне покоління дітей, як в навчанні, так і під час дозвілля, надає більше переваги образам, ніж словам, побаченому, аніж прочитаному. Інформація ними сприймається краще, коли вона яскрава та невелика за обсягом, немов реклама. А яскрава наочність, ілюстрації, інструкції в картинках, графіка, цифрова анімація, електронні ресурси є головними умовами комунікації з «цифровим» поколінням. Саме темі промоції читання та книг шляхом наочності було присвячене заняття №4 в рамках тренінгового курсу для бібліотекарів закладів загальної середньої освіти Херсонської міської ради «Промоція читання та дитячої книги: методики і практики».Розпочали заняття з теми віртуальної книжкової виставка як однієї з найпоширеніших форм презентації бібліотечного фонду в інтернет-просторі. Колись «модна» й інноваційна наочна форма інформаційно-бібліотечного обслуговування користувачів, сьогодні стала буденною та єдиною можливою в умовах дистанційної роботи. Під час тренінгу обговорили алгоритми підготовки та створення віртуальної книжкової виставки, розглянули різноманітні її форми та види за призначенням на прикладі роботи колег. А також переглянули найпопулярніші та доступні платформи для створення віртуальних книжкових виставок. Далі обговорили тему важливості мультимедійних матеріалів в дистанційній роботі бібліотекаря, зупинившись на створенні сучасних буктрейлерів. Відеореклама книги за більше ніж 20 років з музичних кліпів і простих анімацій виросла в окремий жанр книжкової реклами і нині вражає своїми нестандартними рішеннями. Буктрейлери - один з переконливих прикладів того, як застосування інформаційних технологій дозволяє ефективніше реалізовувати соціокультурну діяльність кожної бібліотеки.На завершення тренінгу присутні переглянули рекламу найвідоміших книгарень і видавництв, які є яскравим прикладом того, що промоція книги та читанням це справжнє мистецтво, яке доступне кожному, хто має мету - закохати у книги дітей змалку і зробити читання важливою звичкою всього життя.
Коментарі
Дописати коментар
Дякуємо за Ваш коментар!