Медіауроки: перші кроки :)
Сьогодні відбулося підписання Договору про співпрацю у корпоративному міжвідомчому проекті "Основи медіаосвіти: бібліотечний модуль" його співучасниками - КЗ "Херсонська обласна бібліотека для дітей ім. Дніпрової Чайки" Херсонської обласної ради (директор А. І. Бардашевська), Центральною дитячою бібліотекою ЦБС м.Херсон (директор Н. Б. Ткаченко). Шкільні бібліотеки як договірна сторона представлятиме методичний кабінет при управлінні освіти Херсонської міської ради (завідувач В. М. Ільїна). Таким чином, офіційного оформлення набули домовленості, досягнуті попередньо і зафіксовані у спільній пропозиції проекту, опублікованій на сайті обласної бібліотеки для дітей.
Підписанню угоди передувало ознайомлення учасників методичної ради з першою розробкою, здійсненою в рамках проекту, - уроку для 3-х класів загальноосвітніх навчальних закладів "Книга незвичайна - книга віртуальна". Перший урок за новою програмою отримали третьокласники НВК "Школа гуманітарної праці" Херсонської обласної ради (директор А.О.Кияновський).
За сюжетом уроку, діти допомагають Незнайку розшукати книжку, з якої він "загубився", але не звичайну, не на книжковій полиці, а віртуальну - в Інтернеті, та ще й слід зібрати при цьому код, який наприкінці уроку приведе їх до книжки-сюрпризу - анімованої книги, з аналогом якої у друкованій формі діти також зустрічаються під час уроку вперше (найновіше видання!). Об'єднавшись у команди, школярики мають виконати пошукові завдання у різних відділах бібліотеки,
Підписанню угоди передувало ознайомлення учасників методичної ради з першою розробкою, здійсненою в рамках проекту, - уроку для 3-х класів загальноосвітніх навчальних закладів "Книга незвичайна - книга віртуальна". Перший урок за новою програмою отримали третьокласники НВК "Школа гуманітарної праці" Херсонської обласної ради (директор А.О.Кияновський).
збираючи літери-"коди", із яких і складається відгадка - назва персонажів книжки-сюрпризу. А для цього, звичайно, вивчають такі поняття, як "браузер", "пошукова система", "пошуковий запит", "електронна книга", "віртуальна книга"...
Дорослим учасникам уроку (методичній раді та працівникам обласної бібліотеки для дітей) урок сподобався, здається, не менше ніж дітям :)
Проте після його завершення, зібравшись за кавою на його обговорення, вишукували прорахунки, можливості до вдосконалення, "приміряли" розробку до використання її в умовах дитячих, публічних та шкільних бібліотек.
Після доопрацювання сценарій уроку та увесь комплекс матеріалів буде виставлено на сайті обласної бібліотеки для дітей та у цьому блозі для обговорення (у розділі "Основи медіаосвіти: бібліотечний модуль").
Коментарі
Дописати коментар
Дякуємо за Ваш коментар!