На лінії фронту, на лінії змін: великий досвід маленьких бібліотек
24 квітня відбулася загальноміська онлайн-конференція «На лінії фронту, на лінії змін: великий досвід маленьких бібліотек», яка об'єднала завідувачів бібліотек та бібліотекарів закладів загальної середньої освіти Херсонської міської ради і провідних фахівців обласної бібліотеки для дітей імені Дніпрової Чайки.
Учасників конференції привітали головний спеціаліст управління освіти Херсонської міської ради Ірина Стойчева та Ольга Крижановська, в.о. директора КЗ «Херсонська обласна бібліотека для дітей імені Дніпрової Чайки» Херсонської обласної ради.Розпочали робочу частину конференції з виступу Наталії Кацарської, завідувачки відділу бібліотечного прогнозування та інновацій обласної бібліотеки для дітей, яка підсумувала співпрацю з колегами у 2024/2025 навчальному році. Тренінговий курс «Промоція читання та дитячої книги: методики та практики», участь у Всеукраїнському місячнику шкільних бібліотек, Всеукраїнському тижні дитячого читання та різноманітних акціях в підтримку дитячого читання та розвитку творчих здібностей свідчать про те, що співпраця є дієвою і важливою складовою в роботі шкільного бібліотекаря, а професійне навчання бібліотекарів допомагає долати виклики воєнного часу. Далі Наталія Крижановська, завідувач відділу обслуговування дошкільників та учнів 1-4 класів КЗ «Херсонська обласна бібліотека для дітей імені Дніпрової Чайки» Херсонської обласної ради, презентувала інтерактивний захід-розробку з безпеки життєдіяльності «Спочатку погляд – потім крок!». Гра наповнена цікавими запитаннями, інформативними плакатами і завданнями, які направлені на розширення знань дітей про мінну безпеку і є сьогодні доступною для використання працівниками бібліотек і вчителями початкових класів.У своїх виступах за програмою конференції бібліотекарі закладів загальної середньої освіти висвітлювали власний досвід цифрової трансформації в діяльності шкільної бібліотеки. Так, тематика виступів стосувалась роботи клубних об’єднань у дистанційному форматі, сучасних підходів та методів, які використовуються під час соціокультурних заходів з національно-патріотичного виховання здобувачів освіти, діяльності шкільної бібліотеки у формуванні інформаційної культури учнів та огляду роботи лабораторії перспективного досвіду з краєзнавства, зокрема долучення шкільних бібліотек до меморіалізації подій та героїв російсько-української війни.
Учасників конференції привітали головний спеціаліст управління освіти Херсонської міської ради Ірина Стойчева та Ольга Крижановська, в.о. директора КЗ «Херсонська обласна бібліотека для дітей імені Дніпрової Чайки» Херсонської обласної ради.Розпочали робочу частину конференції з виступу Наталії Кацарської, завідувачки відділу бібліотечного прогнозування та інновацій обласної бібліотеки для дітей, яка підсумувала співпрацю з колегами у 2024/2025 навчальному році. Тренінговий курс «Промоція читання та дитячої книги: методики та практики», участь у Всеукраїнському місячнику шкільних бібліотек, Всеукраїнському тижні дитячого читання та різноманітних акціях в підтримку дитячого читання та розвитку творчих здібностей свідчать про те, що співпраця є дієвою і важливою складовою в роботі шкільного бібліотекаря, а професійне навчання бібліотекарів допомагає долати виклики воєнного часу. Далі Наталія Крижановська, завідувач відділу обслуговування дошкільників та учнів 1-4 класів КЗ «Херсонська обласна бібліотека для дітей імені Дніпрової Чайки» Херсонської обласної ради, презентувала інтерактивний захід-розробку з безпеки життєдіяльності «Спочатку погляд – потім крок!». Гра наповнена цікавими запитаннями, інформативними плакатами і завданнями, які направлені на розширення знань дітей про мінну безпеку і є сьогодні доступною для використання працівниками бібліотек і вчителями початкових класів.У своїх виступах за програмою конференції бібліотекарі закладів загальної середньої освіти висвітлювали власний досвід цифрової трансформації в діяльності шкільної бібліотеки. Так, тематика виступів стосувалась роботи клубних об’єднань у дистанційному форматі, сучасних підходів та методів, які використовуються під час соціокультурних заходів з національно-патріотичного виховання здобувачів освіти, діяльності шкільної бібліотеки у формуванні інформаційної культури учнів та огляду роботи лабораторії перспективного досвіду з краєзнавства, зокрема долучення шкільних бібліотек до меморіалізації подій та героїв російсько-української війни.
Конференція підсумувала роботу шкільних бібліотек у 2024/2025 навчальному році і заклала підґрунтя для подальшої співпраці учасників професійного заходу.
Коментарі
Дописати коментар
Дякуємо за Ваш коментар!