Бібліотечні медіауроки: експертами схвалено
4 червня - передостанній "методичний четвер" у шкільних бібліотекарів Херсона перед тривалою перервою на літні канікули. Тому саме на сьогодні було призначено захист-презентацію створених протягом навчального року бібліотечних медіауроків для 4-х та 5-х класів.
Експерти відзначили зростання професійної майстерності, покращання ІКТ-навичок та потужний творчий потенціал, задіяний у цьогорічних розробках наших колег - бібліотекарів загальноосвітніх навчальних закладів міста.
Завдання перед ними стояло непросте - теми слід було розробляти нові й непрості для адаптації на вік наших школяриків: інформаційний пошук, правила інтернет-безпеки та нетикету, ситема розстановки фонду у відкритому доступі бібліотек та навички критичного аналізу інформації, здобутої з різних джерел...
Впоралися з ним групи авторів-розробників здебільшого на "відмінно", запропонувавши і оригінальні ігрові та інтерактивні формати для оволодіння новими знаннями та навичками, і доречні медійні компоненти - створені самостійно або віднайдені в тому ж Інтернеті.
Звичайно, були й поради та пропозиції щодо внесення деяких коректив, - тож публікуватися створені розробки будуть, як і у попередньому сезоні, поступово - після остаточного редагування, так, щоб на початок нового навчального року вже мати у "професійному кейсі" увесь комплект матеріалів до занять, передбачених програмами для 4-х та 5-х класів. До того ж - окремі уроки матимемо в кількох варіантах. Адже по дві теми у кожному класі, а також підсумкові уроки взяли собі в розробку фахівці із центральної бібліотеки для дітей міської ЦБС та обласної бібліотеки ім. Дніпрової Чайки (їхня презентація та обговорення разом з експертами відбудеться вже на наступному тижні).
Експерти відзначили зростання професійної майстерності, покращання ІКТ-навичок та потужний творчий потенціал, задіяний у цьогорічних розробках наших колег - бібліотекарів загальноосвітніх навчальних закладів міста.
Завдання перед ними стояло непросте - теми слід було розробляти нові й непрості для адаптації на вік наших школяриків: інформаційний пошук, правила інтернет-безпеки та нетикету, ситема розстановки фонду у відкритому доступі бібліотек та навички критичного аналізу інформації, здобутої з різних джерел...
Впоралися з ним групи авторів-розробників здебільшого на "відмінно", запропонувавши і оригінальні ігрові та інтерактивні формати для оволодіння новими знаннями та навичками, і доречні медійні компоненти - створені самостійно або віднайдені в тому ж Інтернеті.
Коментарі
Дописати коментар
Дякуємо за Ваш коментар!