13 грудня 2018

Підсумки Всеукраїнського конкурсу "Мої права - моє життя"

Підбито підсумки Всеукраїнського конкурсу проектів «Мої права — моє життя», започаткованого Національною бібліотекою України для дітей на виконання Указу Президента № 361\2017 від 14.11.2017 р. «Про оголошення в Україні 2018 року Роком реалізації правопросвітницького проекту «Я маю право!».
Проекти, що стали переможцями конкурсу - посіли перші місця, рекомендовані до впровадження у спеціалізованих бібліотеках для дітей у 2019 році. Їх можна обрати і завантажити із сайту Національної бібліотеки України для дітей за посиланням:
http://www.chl.kiev.ua/Default.aspx?id=8620
У номінації «Колективні проекти» (вікова категорія 13-15 років) ІІІ місце посів проект "Правове ерудит-лото «Мир і дружба - не дива, або Знай свої права!»", авторами якого є учасники волонтерської бригади «Бібліознайка» філії «Нижньосірогозька районна бібліотека для дітей» КЗ «Нижньосірогозька ЦРБ» Херсонської обл.
Вітаємо юних бібліотечних волонтерів із цією перемогою!
За інформацією, наданою Національною бібліотекою України для дітей, дипломи отримають усі учасники 2 туру - переможці обласного етапу змагання.

Немає коментарів:

Дописати коментар