21 лютого 2022

Бібліотекарі і педагоги: співпраця заради дитини

Тісна співпраця педагогів і бібліотекарів завжди є добрим підґрунтям для творчої роботи з дітьми, допомогою для розвитку особистості, гарною можливістю не розминутись із розумною книгою, сприяє вихованню гідних громадян України.

Саме тому КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» запросила  фахівців бібліотечної справи КЗ «Херсонська обласна бібліотека для дітей імені Дніпрової Чайки» взяти участь у комплексі заходів та розповісти про власний досвіт роботи з дітьми.

Для вчителів початкової школи та вихователів груп подовженого дня лекція розпочалася із доповіді заступниці директора з організації бібліотечного обслуговування  Херсонської обласної бібліотеки для дітей ім. Дніпрової Чайки Ольги Крижановської, яка розповіла про нові ресурси, бібліотечні можливості та сучасну бібліотеку, зокрема, в умовах Нової української школи.

Працівники молодшого відділу обласної книгозбірні для дітей запропонували переглянути театралізований захід під назвою «Бібліотека збирає друзів!», під час якого були наочно представлені елементи інтерактивних завдань та складові процесу гейміфікації, які можна використовувати під час класних годин та розважальних свят.

На прикладі дидактичної гри «Бібліотечна мозаїка», завданням якої було переставити склади для утворення певного слова пов’язаного з бібліотекою, книгою та читанням, ми продемонстрували, як, граючись, можна розвивати основні прийоми мислення, розумову діяльність, уяву, налагодити процес вивчення та розуміння різних, наприклад, бібліотечних термінів.

Забава «Музичний коктейль» спонукала пригадати сучасні мультиплікаційні фільми та назвати їх, завдяки вправі - прослуховування аудіоуривків. Розваги «Математична гірка» та «Веселі перевертунчики» підштовхнули глядачів пригадати літературні твори, де зустрічаються цифри і підібрати слова з протилежним значенням, для того щоб відтворити правильні назви казок.

Виходячи з цього працівники бібліотеки впевнені, що завдяки таким вправам та ігровим моментам, діти зацікавляться спочатку грою, а потім, вже дуже швидко, матеріалом пов’язаним з нею, виникне потреба вивчити, зрозуміти, запам’ятати та підвищити ефективність свого навчання. 

Тож, правильна та цікава організація ігрової діяльності бібліотекарів та працівників освіти може забезпечити досягнення високих результатів не тільки в навчанні, а й в житті. 


Немає коментарів:

Дописати коментар