03 березня 2024

Бібліотеки на підтримку ментального здоров'я дітей

Національна бібліотека України для дітей запрошує працівників дитячих бібліотек взяти участь у роботі Всеукраїнського науково-практичного круглого столу «Ментальне здоров’я дітей: об’єднані спільними зусиллями», який відбудеться 19 квітня 2024 року у Національній бібліотеці України для дітей.

Організатори заходу: Національна бібліотека України для дітей, Університет Григорія Сковороди в Переяславі, Благодійний фонд «Здорове дитинство без меж», ГО «Українська асоціація працівників бібліотек для дітей».  Круглий стіл проводиться за підтримки Міністерства культури та інформаційної політики України.

Питання для обговорення:

  1. Формування компетенції дітей із ментального здоров’я.
  2. Первинна допомога дітям у кризових ситуаціях.
  3. Техніки і практики подолання стресу у дітей.
  4. Казкотерапія — дієвий спосіб для відновлення та збереження психічного здоров’я дітей.
  5. Бібліотека як простір психологічної підтримки.
  6. Психологічна підтримка персоналу та користувачів бібліотек.
  7. Участь у реалізації Всеукраїнської програми ментального здоров’я «Ти як?», створеної за ініціативи Першої леді Олени Зеленської.

Форма заявки на участь, контактна інформація та вимоги щодо тез доповідей для опублікування у збірнику - на сайті НБУ для дітей:  https://chl.kiev.ua/Default.aspx?id=162


Немає коментарів:

Дописати коментар