05 січня 2015

Веселого Різдва!

      
На Різдво                                       
Матері

Мені приснилась біла паляниця,
Накритий стіл і соняшна кутя,
І понад хатою в лету жар-птиця,
Що ловить зорі й знає майбуття.

Я часто бачу: грає сніговія,
Міцні морози - дуб аж посизів,
А ти стоїш на покутті, як мрія,
Як Божа Мати серед образів.

Сім'я сідає до святного столу,
Де пахне сніп і де п'янить узвар;
З ясної стелі, мов з небес додолу
Лампадка ронить сяєво, як жар.

Дзвенить молитва над столом святково,
І на долівці сіно шелестить...
О, не забути боговите слово,
Що всім ясило благодатну мить!

Мені приснилась біла паляниця,
Накритий стіл і соняшна кутя...
Нехай навіки спомином іскриться
Той добрий час - на все моє життя!


Славутич, Яр. Камінець із батьківської хати : вірші \ Яр Славутич; худож. Л. Дугінцова. - Херсон: Айлант, 1998. - 32 с. :  ілюстр. - (Література рідного краю).

Немає коментарів:

Дописати коментар