Навчання шкільних бібліотекарів

Два дні поспіль, 23 та 24 березня, на базі обласної бібліотеки для дітей ім.Дніпрової Чайки працювала група шкільних бібліотекарів із області, що нині навчаються на курсах підвищення кваліфікації у Херсонській академії неперервної освіти.
Наголос під час навчання було зроблено на темах національно-патріотичного виховання, залучення дітей до читання через різноманітні конкурсно-фестивальні проекти. Не забуті в програмі навчання і завдання впровадження ІКТ в роботу бібліотек та аналіз проблемних питань, що виникають у роботі бібліотек на технологічних ланцюжках "шлях документа" і "шлях читача", здійснений у ході практичних занять.
Починали роботу 23 березня з професійної екскурсії бібліотекою, під час якої можна було і поспілкуватися з практиками, і почерпнути нові ідеї для подальшої роботи, ознайомитись з новаціями, які працівники бібліотеки ім.Дніпрової Чайки і самі генерують, і черпають із досвіду колег.

Реалізацію однієї з таких придбаних на минулорічному Ярмарку "БібліоКре@тив" у Миколаєві бібліотечних інновацій - виставу біля книжкової виставки - бібліотекарі-курсанти мали нагоду побачити 23 березня на власні очі. Це вистава "Крилате слово - ось моя стріла" (Леся Українка), що відбувається біля однойменної книжкової виставки незвичної форми - виставка-літературна траєкторія.

А сьогоднішню програму навчання завершила надзвичайно цікава лекція викладача кафедри теорії і методики викладання суспільствознавчих і гуманітарних дисциплін Херсонської академії неперервної освіти Максима Сергійовича Єлігулашвілі, присвячена історичному розвитку освіти як системи, сьогоденною необхідністю її зміни її засадничих принципів. Безперечно не лише цікавими, а й корисними у подальшому в індивідуальній роботі з читачами стануть для бібліотекарів і знання, почерпнуті в ході невеличкого психологічного тренінгу, під час якого ознайомились із типологією людей за сприйняттям (аудіали, візуали, кінестетики). Адже, безперечно, глибше розуміння психології читача для бібліотекаря є не менш важливим, аніж вправне володіння технологіями, організаторські здібності, різностороння начитаність і навички ораторського мистецтва.
Програма.

Коментарі

Електронна бібліотека